Verzending, garantie en retouren

Verzending, garantie en retouren

Verzending

We doen natuurlijk onze uiterste best om de producten de volgende werkdag bij je geleverd te krijgen, maar je kunt er in ieder geval vanuit gaan dat je bestelling binnen uiterlijk 5 werkdagen wordt verzonden, in geval we dit onverhoopt niet kunnen waarmaken zullen we dit aan je kenbaar maken via onze website (bijvoorbeeld vakanties) of in uitzonderlijke gevallen persoonlijk aan je melden.

Verder verzenden we alle bestellingen vanaf 100 euro franco, dit geldt overigens alleen voor binnenlandse zendingen. Voor zendingen buiten NL geld een minimum orderbedrag van 150 euro voor gratis verzending.

LET OP: aangezien we geen identieke alternatieven voor onze producten kunnen aanbieden bij eventuele vermissing of beschadiging tijdens vervoer hebben we ervoor gekozen standaard onze verzendingen aangetekend te versturen, dit betekent dat onze verzendkosten hoger kunnen zijn dan gemiddeld maar dit geeft je wel maximale zekerheid van ontvangst van je pakketje; pick-up point zendingen worden overigens niet aangetekend verstuurd.

 

Garantie

Wij geven om onze producten en doen onze uiterste best gedurende ons hele traject van inkoop tot productie tot uitlevering om jou van de mooiste kwaliteit producten te kunnen voorzien, mocht het onverhoopt toch gebeuren dat een product kapot gaat of niet voldoet aan het beloofde dan mag je van het volgende uitgaan:

  • Ontvang je een beschadigd of niet correct werkend product?

Meld dit ons graag via onze contactpagina, we zouden het fijn vinden als je dit zo snel mogelijk doet zodat we een oplossing kunnen bieden voor je. De retourkosten zijn natuurlijk voor onze rekening, graag verzoeken we je het product in de originele verpakking te retourneren.

Verder mag je ervoor kiezen om je volledige aankoopbedrag teruggestort te krijgen of een tegoedbon te ontvangen voor dezelfde waarde (vrij te besteden in onze winkel) of een ander* product van dezelfde waarde nageleverd te krijgen.

*We vinden het erg vervelend mocht dit je overkomen, maar we kunnen helaas geen vervangende identieke producten aanbieden omdat elk van onze producten een unieke kunstbewerking heeft ondergaan

  • Gaat je product onverhoopt buiten je schuld om kapot of werkt het niet meer naar behoren gedurende (normaal) gebruik?

Mocht dit gebeuren binnen 3 maanden na je aankoop dan zullen we het zo snel mogelijk voor je proberen te repareren of wanneer niet mogelijk vervangen voor een gelijkwaardig product / de oorspronkelijke aankoopwaarde aan je terugstorten, de eventuele verzendkosten voor retourneren zijn voor onze rekening.

Wel is het belangrijk dat je niet zelf reparaties hebt gedaan aan het product en/of dit door derden hebt laten doen, ook is het belangrijk dat je het product niet aan abnormale gebruiksomstandigheden hebt blootgesteld en onze gebruiks- en verzorgingsinstructies in acht hebt genomen (zoals geleverd bij het product / zie ook bij “Wat we doen”).

 

Retourneren

Mocht je onverhoopt toch niet tevreden zijn met je online aangekocht product dan mag je het binnen 14 dagen na ontvangst aan ons retourneren, meld dit graag even vooraf aan ons via onze algemene contactgegevens, je kunt ook gebruik maken van het standaard modelformulier wat je terug kunt vinden in onze algemene voorwaarden; zorg je er alsjeblieft wel voor dat het product ongebruikt en in de oorspronkelijke verpakking wordt geretourneerd?

We zullen dan het aankoopbedrag binnen uiterlijk 14 dagen na ontvangst van het product op je bij ons bekende rekeningnummer terugstorten.

LET OP: De kosten en het risico van je retourzending zijn voor eigen rekening, we adviseren je met klem ook hier voor aangetekende verzending te kiezen.

LET OP: maatwerk is uitgesloten voor de 14 dagen bedenktijd. Onder maatwerk valt; de "speciaal voor jou" producten & "stel zelf je hoofdstel samen".